Over ons

Eerlijk Schoon maakt heerlijk schoon!

Onze kracht zit in persoonlijke aandacht voor onze medewerkers en voor u, onze opdrachtgever, uw gebouw en het milieu. Doordat wij veel op de werkvloer zijn weten wij precies wat er speelt en waar (extra) begeleiding, aansturing of wijziging van het programma nodig is om minimaal de afgesproken kwaliteit te behalen.

Onze medewerkers zijn het visitekaartje voor uw bedrijf, representativiteit staat hoog in ons vaandel, wij verstrekken werkkleding en ergonomische en veilige materialen om mee te werken.

Dit allemaal voor u en uw medewerkers en eventuele overige gebruikers van uw gebouw:

Een (H)eerlijke schone werkplek werkt het lekkerst.

Wij denken graag met u mee, onze medewerkers zijn de (discrete) ogen en oren in uw gebouw.

Zij zullen bij constatering defecten en onjuistheden in uw gebouw direct signaleren.

CleanJack Tijdregistratie

Met ingang van 1 november 2020 maakt Eerlijk Schoon Facilitaire Diensten B.V. gebruik van het CleanJack tijdregistratiesysteem, een systeem dat speciaal voor bedrijven die werkzaam zijn in de schoonmaakbranche is ontwikkeld. Het systeem wordt dagelijks gebruikt door schoonmaakbedrijven in 8 landen en 4 continenten.

Via de CleanJack handterminal staat ons bedrijf altijd in verbinding met de medewerkers op iedere werklocatie. Elke medewerker beschikt over een zgn. handterminal. Zodra de medewerker op de werklocatie aankomt meldt hij zich aan door de handterminal tegen een sticker met RFID chip te houden. De starttijd wordt automatisch geregistreerd en medewerkers worden via de terminal over de werkzaamheden en aandachtspunten geïnformeerd.

Door een sticker met een RFID chip op de locatie te plakken, wordt het tijdstip waarop is schoongemaakt precies vastgelegd. Checkpoints kunnen overal worden ingezet, bijvoorbeeld bij contactpunten zoals liftknoppen, leuningen, deurkrukken en lichtschakelaars. Maar ook bijvoorbeeld bij hotelkamers, bungalowhuisjes, trappenhuizen, schoollokalen, bedrijfsverzamelgebouwen etc.

Digitaal logboek
Schoonmaak is mensenwerk. Als een klant een klacht meldt dan wordt deze geregistreerd in het digitale logboek in het online dashboard. Zo houdt het schoonmaakbedrijf precies bij wat er speelt bij welke klant. De aandachtspunten per locatie verschijnen automatisch in het display van de handterminal zodra een medewerker zich aanmeldt op de werklocatie.

Veiligheid
Bij in en uitchecken word er een melding verzonden, dit biedt een stukje veiligheid voor de medewerkers, mocht er iets zijn gebeurd, dat zien wij direct dat er niet op tijd is uitgecheckt, en kan er direct contact gezocht worden met de medewerker.

Kenmerken

  • Overal en altijd inzicht
  • Nooit discussie over uren
  • Betere loonkosten- beheersing
  • Rapportages met 1 klik in Excel
  • Snelle communicatie
    veiligheid
  • Koppelen met ieder systeem

Wilt u meer weten?

Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.